אלמה דיגיטל

קידום עסקים באינטרנט

ניהול קמפיינים בגוגל, פייסבוק ואינסטגרם

מה זה קידום ממומן?

אם אתם מנהלים עסק באינטרנט,
בטח יש לכם דף עסקי בפייסבוק או דף אינסטגרם שבהם אתם משתפים תמונות,
סרטונים ואת כל הפעילות שלכם.
הפעילות הזו היא פעילות אורגנית.

זאת אומרת שמי שיראה את מה שאתם מפרסמים הם החברים שלכם בפייסבוק
או מי שעשה לכם לייק\עוקב לדף אינסטגרם או לדף פייסבוק שלכם.

אבל מה קורה אם אתם רוצים להציג את השירות שלכם לאנשים שלא נמצאים בחברים שלכם?
הרי יש המון אנשים שהם הלקוחות שלכם והם לא רואים את מה שאתם עושים ולא שמעו עליכם.
לכן, ניתן לפרסם מודעות שונות כך שיוצגו לקהלים הרלוונטיים שמתעניינים בשירות שאתם מספקים.

איפה מפרסמים?

הפרסום מתבצע בגוגל, פייסבוק או אינסטגרם.
לפעמים יהיה נכון לפרסם רק בפייסבוק ואינסטגרם.
לפעמים רק בגוגל.
ולפעמים גם בגוגל וגם בפייסבוק ואינסטגרם.
תלוי בעסק כמובן.

לצורך העניין אם לקוח נתקע מחוץ לרכב, סביר להניח שהוא יחפש באותו רגע מנעולן בגוגל ולכן הפרסום מתאים לגוגל ולא לפייסבוק.
מצד שני, אם אני משווק טלפונים סלולארים בגוגל, 
כנראה שהלקוח לא ירכוש ממני בפעם הראשונה שהוא נכנס לאתר ולכן אני צריך לשווק לו עוד ועוד (נקרא רימרקטינג \ ריטרגטינג) היכן שהוא גולש – פייסבוק, אינסטגרם וכו'.

מה כולל שירות פרסום ממומן?

המטרה בשיווק דיגיטלי – היא להביא לכם לידים (לקוחות מתעניינים) , מכירות באתר וכו'.
איך עושים את זה?
באמצעות הצגת מודעות שיוצגו לגולשים שלכם.
האם זה אומר שתצטרכו להפסיק ולהשקיע בדף העסקי שלכם? לא.
פרסום דיגיטלי לא מחליף עבודה שלכם על הדף.

 

פרסום בגוגל

הפרסום בגוגל מצריך דף נחיתה \ אתר. 
(אם אין לכם.. אין בעיה.. נוכל לבנות)
בעצם הפרסום בגוגל שונה מהפרסום בפייסבוק בכך שבגוגל הלקוח מגיע לחפש את המוצר,
רואה מספר מודעות ממומנות בראש העמוד,
ובלחיצה על המודעה מגיע לדף הנחיתה \ אתר שלכם.

פרסום בפייסבוק
להבדיל מפרסום בגוגל, כאשר יש לנו שירות שנרצה להציג לקהל היעד שלנו גם מבלי שהוא חיפש, 
נציג לו מודעות ברשתות החברתיות כאשר הוא גולש להנאתו.
לדוגמא: מאמן כושר שרוצה להציע שירות של אימוני כושר לילדים.

כמה זה עולה?

העלות עצמה מתחלקת ל2.

  • העלות לפייסבוק \ אינסטגרם \ גוגל – נבחר עלות חודשית או יומית כדי להשתמש בשירות הפרסום שלהן.
  • עלות ניהול הקמפיין – שכוללת בעצם את הקמת הקמפיין, יצירת המודעות, מעקב וביצוע שינויים לפי הצורך ועוד.

כמה זה עולה?

בגוגל 

העלויות הן COST PER CLICK.
זאת אומרת שכל קליק על המודעה שלנו תעלה X שקלים.

לא הקליקו על המודעה? לא תשלמו.
כמה עולה קליק על המודעה?
תלוי כמובן בתחרותיות של התחום.
יש תחומים שהתחרות בהן נמוכה ועלות קליק היא כ 1.5 שקלים,
ויש תחומים תחרותיים כמו עריכת דין למשל ששם קליק יכול לעלות גם 50 שקלים.

בפייסבוק

נגדיר תקציב יומי \ חודשי להצגת המודעות שלנו.
ככל שהתקציב יהיה גבוה יותר, כך המודעה שלנו תוצג ליותר גולשים.
לדוגמא: אם העלות הממוצעת להצגת מודעה ל1000 אנשים ביום היא 50 שקלים, נצטרך להשקיע 200 שח ביום על מנת להגיע ל4000 אנשים ביום.

כל עסק מגדיר לעצמו את התקציב היומי.
אם אין לכם תקציב גבוה במיוחד, אני ממליץ על מינימום 50-60 שקלים ליום.

כמה מודעות ניתן להריץ במקביל בפייסבוק?

כמה שרוצים, אך חשוב לדעת שהתקציב היומי שלכם יתחלק בין כל המודעות.
זאת אומרת שאם יש לכם מודעה אחת, והקצבתם 50 שקלים ליום,
את המודעה הזו יראו 1000 אנשים ביום.
אך אם בתקציב של 50 שקלים ביום תפרסמו 10 מודעות, 
כל מודעה תוצג לצורך העניין ל100 גולשים ביום.

מי אני?

אז נעים מאוד, שמי שמוליק ואני עוסק בשיווק דיגיטלי ופיתוח אתרי אינטרנט.
אשמח לעזור לכם, לשמוע על העסק שלכם ולייעץ לכם כיצד ניתן לפרסם אותו בצורה נכונה ולהגיע ללקוחות שלכם.

אני מספק שירות אישית לכל לקוח ומאמין שביחד נוכל לקחת את העסק שלכם קדימה ולהביא הרבה יותר לקוחות!

העסק דורך במקום? הגיע הזמן להתקדם!

כל יום שהעסק שלכם לא מתקדם הוא בזבוז זמן.
אשמח לשוחח אתכם, לשמוע על העסק ושלכם ולהציע לכם את הדרך האפקטיבית ביותר לקדם אותו.

למה בכלל לפרסם?

כמו שאתם בטח יודעים, לקוחות מגיעים אלינו לעסק בכל מיני דרכים, פה לאוזן (שזה נהדר), המלצות, לקוחות קיימים, רשתות חברתיות וכו'.

אבל… לא תמיד זה מספיק.
כדי להזרים מספיק עבודה באופן קבוע לעסק שלנו אנחנו צריכים גם לפרסם.
הלקוחות שלנו נמצאים כל הזמן ברשת, גולשים באתרי חדשות, משוטטים בפייסבוק, באינסטגרם, מחפשים בגוגל וכו'.

אם אנו לא נהיה שם כשהלקוח מחפש אותנו – הלקוח בסוף יגיע למתחרים שלנו ולא אלינו.
וזה בדיוק מה שאני עושה – לדאוג שתופיעו כשהלקוח שלכם מחפש אתכם.

דוגמא לפרסום בגוגל:

פרסום בגוגל - דוגמא

מה שאנו רואים הוא דוגמא לתוצאות קמפיין פרסומי בגוגל והתוצאות ב30 ימים האחרונים.
בתוך 30 יום, בעלת העסק קיבלה 103 פניות, בעלות ממוצעת של 19.26 שקלים לפניה.

דוגמא לפרסום בפייסבוק:

דוגמא לפרסום בפייסבוק, לקוח שקיבל בחודש אחד 510 לידים(!!!) בעלות ממוצעת של 0.6$ לליד.

לקבל פרטים.. לא עולה כסף!

אז במקום להישאר תקועים במקום… 
עשו את הצעד הקטן להצלחה שלכם.