איך לבחור מילות מפתח לקידום אורגני
מנוע החיפוש של גוגל מדרג אתרים לפי רמת הרלוונטיות של הדף לשאלתה שהגולש חיפש בגוגל. מנוע החיפוש מציג לגולש את הדפים המדורגים במילות המפתח הקרובות
ניהול קמפיינים בגוגל, פייסבוק ואינסטגרם
אם חשבתם לפרסם בגוגל, וודאי נגלה לפניכם עולם שלם.
קמפיינים, קבוצות מודעות, מודעות, תוספים, מילות מפתח, התאמות שונות למילות מפתח, קמפיין SEARCH, קמפיין DISPLAY, אופטימיזציה, תוספי מודעה, המרות ועוד ועוד ועוד…
בעצם, ניהול קמפיינים הוא ממש עולם שלם בפני עצמו!
ואם אתם לא שוחים בים הזה שנקרא שיווק דיגיטלי ומחליטים לשווק לבד, רוב הסיכויים שאתם פשוט שורפים כסף.
כאשר אנו מנהלים קמפיינים בגוגל עבור הלקוחות, בעצם מבוצע התהליך הבא:
משתמש אחד יכול לחפש בגוגל – מטפל לכאב גב.
משתמש שני יכול לחפש: טיפול לכאבים בגב.
משתמש שלישי: פיזיותרפיסט.
יש המון ביטויים שבהם המשתמשים שלכם יכולים לחפש אתכם, ותתפלאו, בלי מחקר מעמיק – אתם לא תדעו אותם.
לכן, בשלב הראשון אנו מבצעים חקר מילות מפתח איכותי שכולל מילות מפתח לשיווק.
לדוגמא, נניח ואני פיזיותרפיסט מתל אביב שמטפל בבעיות גב.
לקוח מסויים מחפש את הביטוי פיזיותרפיסט לטיפול בכאבי ברכיים.
אבל אני בכלל לא מטפל בבעיות ברכיים – ולכן "ברכיים" היא מילת מפתח שלילית.
לכן, כחלק מהקמת הקמפיין אנו גם עושים חקר מילות מפתח שליליות.
לקוח שיגיע לדף לא טוב – פשוט לא ישאיר פרטים.
בעצם, אפשר להגיד שזה כמו חנות, דמיינו לכם שיש איש מכירות מדהים מחוץ לחנות שקורא לאנשים להיכנס פנימה, וגם מצליח לשכנע אותם בזה, אך החנות עצמה.. איך נאמר? "על הפנים"…
מה יקרה כאשר הלקוח יכנס לחנות? הוא לא יקנה וימהר לצאת החוצה.
לא משנה כמה הקמפיין שלכם בגוגל טוב.
אתם צריכים גם דף נחיתה טוב.
דף נחיתה טוב שיעבוד מהר, שיציג ללקוח בצורה ברורה את התועלות שלכם, חוות דעת עליכם, הטבות כאלה ואחרות וטפסי יצירת קשר בולטים לעין.
אם אין לכם דף כזה – חבל להתחיל קמפיין שיווקי ויש צורך לבנות לכם אחד כזה.
האם הגולשים שקנו מכם בני 20 לרוב, או בני 60?
האם ממין זכר או ממין נקבה?
האם גלשו מטלפון או ממחשב?
האם מודעה אחת טובה יותר ממודעה אחרת ואולי כדאי להשקיע בה ולוותר על האחרת?
זוהי עבודה שלא נגמרת.
ולכן, יש צורך לעבור על הקמפיין כל הזמן, לבדוק שהכל עובד תקין ולראות שאנו עומדים ביעדים.
אז אני מזמין אתכם ליצור איתנו קשר, לשוחח, להתייעץ, ולהתחיל לקדם את העסק בצורה נכונה כדי להביא עוד לקוחות.
מנוע החיפוש של גוגל מדרג אתרים לפי רמת הרלוונטיות של הדף לשאלתה שהגולש חיפש בגוגל. מנוע החיפוש מציג לגולש את הדפים המדורגים במילות המפתח הקרובות
כאשר אנו חושבים להתחיל לפרסם את העסק שלנו ברשת, עולה מיד השאלה, האם לפרסם בגוגל או שאולי לפרסם בפייסבוק ובאינסטגרם? סוגי עסקים שונים – הדבר
הקדמה החלטתם לפרסם בפייסבוק בפעם הראשונה (או שלא בפעם הראשונה),ואחת השאלות הראשונות שעולות לכם בראש – כמה כסף להשקיע בפרסום? כדי לענות על השאלה הזו
הקדמה את עולם הפרסום אפשר לחלק ל -2.קידום אורגני וקידום ממומן. לרוב, כאשר בעלי עסקים רוצים לקדם את העסק שלהם או לבנות אתר חדש, הם
היי, אשמח לשוחח אתכם, לשמוע על העסק שלכם ועל הצרכים שלכם, לייעץ ולתת פרטים ונוספים והצעת מחיר.