ניהול קמפיינים בגוגל / קידום בגוגל

אם חשבתם לפרסם בגוגל, וודאי נגלה לפניכם עולם שלם.

קמפיינים, קבוצות מודעות, מודעות, תוספים, מילות מפתח, התאמות שונות למילות מפתח, קמפיין SEARCH, קמפיין DISPLAY, אופטימיזציה, תוספי מודעה, המרות ועוד ועוד ועוד…

 

בעצם, ניהול קמפיינים הוא ממש עולם שלם בפני עצמו!

ואם אתם לא שוחים בים הזה שנקרא שיווק דיגיטלי ומחליטים לשווק לבד, רוב הסיכויים שאתם פשוט שורפים כסף.

אז איך אתם יכולים לעזור לי?

כאשר אנו מנהלים קמפיינים בגוגל עבור הלקוחות, בעצם מבוצע התהליך הבא:

  1. חקר מילות מפתח:
    בשלב הראשון, לפני שמתחילים לשווק, יש צורך לדעת מה לשווק.
    למה הכוונה?
    ניקח לדוגמא משתמש שסובל מכאב גב ומחפש פתרון, ואילו את\ה פיזיותרפיסט.

    משתמש אחד יכול לחפש בגוגל – מטפל לכאב גב.
    משתמש שני יכול לחפש: טיפול לכאבים בגב.
    משתמש שלישי: פיזיותרפיסט.
    יש המון ביטויים שבהם המשתמשים שלכם יכולים לחפש אתכם, ותתפלאו, בלי מחקר מעמיק – אתם לא תדעו אותם.

    לכן, בשלב הראשון אנו מבצעים חקר מילות מפתח איכותי שכולל מילות מפתח לשיווק.

    חקר מילות מפתח
    חקר מילות מפתח

     

  2. מילות מפתח שליליות
    בהמשך לשלב הראשון, חקר המילות מפתח גם כולל מילות מפתח שליליות.
    מה זה מילות מפתח שליליות? מילות מפתח שאני ממש לא מעוניין להופיע בהם כאשר יחפשו אותי.

    לדוגמא, נניח ואני פיזיותרפיסט מתל אביב שמטפל בבעיות גב.
    לקוח מסויים מחפש את הביטוי פיזיותרפיסט לטיפול בכאבי ברכיים.

    אבל אני בכלל לא מטפל בבעיות ברכיים – ולכן “ברכיים” היא מילת מפתח שלילית.

    לכן, כחלק מהקמת הקמפיין אנו גם עושים חקר מילות מפתח שליליות.

  3.  דף נחיתה.
    כאשר מפרסמים בגוגל, הגולש מופנה לאתר שלכם לצורך ביצוע רכישה או השארת פרטים\התקשרות.

    לקוח שיגיע לדף לא טוב – פשוט לא ישאיר פרטים.
    בעצם, אפשר להגיד שזה כמו חנות, דמיינו לכם שיש איש מכירות מדהים מחוץ לחנות שקורא לאנשים להיכנס פנימה, וגם מצליח לשכנע אותם בזה, אך החנות עצמה.. איך נאמר? “על הפנים”…

    מה יקרה כאשר הלקוח יכנס לחנות? הוא לא יקנה וימהר לצאת החוצה.
    לא משנה כמה הקמפיין שלכם בגוגל טוב. 
    אתם צריכים גם דף נחיתה טוב.

    דף נחיתה טוב שיעבוד מהר, שיציג ללקוח בצורה ברורה את התועלות שלכם, חוות דעת עליכם, הטבות כאלה ואחרות וטפסי יצירת קשר בולטים לעין.

    אם אין לכם דף כזה – חבל להתחיל קמפיין שיווקי ויש צורך לבנות לכם אחד כזה.

  4. הקמת הקמפיין 
    הנה מתחיל הכיף, לאחר שיש לנו את כל הנתונים, אנו מקימים לכם את הקמפיין השיווקי, כותבים מודעות שונות, מקשרים לדף הנחיתה ו… בום! יוצאים לדרך!
  5. זהו, סיימנו.
    נראה לכם?
    בניהול קמפיינים, אין כזה דבר, זבנג וגמרנו.
    זה בדיוק העניין בניהול קמפיין, תמיד יש צורך לעקוב אחרי הקמפיין ולבדוק איזה מילות מפתח הפעילו את המודעות והאם הן רלוונטיות בכלל?

    האם הגולשים שקנו מכם בני 20 לרוב, או בני 60?
    האם ממין זכר או ממין נקבה?
    האם גלשו מטלפון או ממחשב?
    האם מודעה אחת טובה יותר ממודעה אחרת ואולי כדאי להשקיע בה ולוותר על האחרת?

    זוהי עבודה שלא נגמרת.
    ולכן, יש צורך לעבור על הקמפיין כל הזמן, לבדוק שהכל עובד תקין ולראות שאנו עומדים ביעדים.

אז אני מזמין אתכם ליצור איתנו קשר, לשוחח, להתייעץ, ולהתחיל לקדם את העסק בצורה נכונה כדי להביא עוד לקוחות.

צור קשר

עוד בבלוג

בכמה כסף לפרסם בפייסבוק

בכמה כסף לפרסם בפייסבוק?

הקדמה החלטתם לפרסם בפייסבוק בפעם הראשונה (או שלא בפעם הראשונה),ואחת השאלות הראשונות שעולות לכם בראש – כמה כסף להשקיע בפרסום? כדי לענות על השאלה הזו

קרא עוד »