בחיים לא פרסמתי ועכשיו אני רוצה להתחיל – איך זה עובד???
מכירים את זה שבעלי עסקים משתעבדים ברשת בשביל להביא לקוחות?
מעלים סטורי ללא הפסקה, פוסטים, מגיבים, מנסים לדחוף את העסק שלהם – טירוף!!!
האם בשביל זה פתחנו את העסק?
האם כדי להביא לקוחות אנחנו צריכים להעלות סטורי מהבוקר עד הלילה?
הבשורה הטובה – ממש ממש לא!
פרסום ממומן עובד בצורה כזו – שאתם לא צריכים להעלות פוסטים כל היום.
אנחנו בעצם יוצרים מודעות שונות ומציגים אותם לאנשים רלוונטיים שגולשים ברשת.
איפה אנחנו מפרסמים?
- בפייסבוק
- באינסטגרם
- בגוגל
- באתרים שונים (מודעות שאתם רואים כאשר אתם נכנסים למשל לאתר חדשות)
כמה עולה לפרסם?
עלות הפרסום בנויה מ:
- העלות היומית שאתם מגדירים (מיד נרחיב על זה יותר)
- עלות מנהל הקמפיין – מי שבעצם מנהל לכם את כל המודעות שרצות.
- הקמת אתר או דף נחיתה לעסק
ועכשיו אני ארחיב על מה שכתבתי.
ההבדל בין פרסום בפייסבוק לפרסום בגוגל
עלויות הפרסום בין פייסבוק לגוגל הן מעט שונות.
כאשר אנחנו רוצים להקים קמפיין שיווקי,
גם בגוגל וגם בפייסבוק, רגע לפני שאנחנו לוחצים על כפתור "שגר"
נצטרך להגדיר במערכת מה התקציב היומי.
הסכום שהגדרנו ישמש את מערכת הפרסום (פייסבוק, גוגל וכו') להציג את המודעות שלנו לגולשים כדי לקבל פניות חדשות.
אוקיי – נניח והגדרנו במערכת תקציב יומי של 100 שקלים.
מה זה אומר? לכמה קליקים זה מספיק?
גוגל מחייבת לפי קליקים, פייסבוק מחייבת לפי חשיפה.
בגוגל, בכל פעם שגולש מקליק על המודעה ונכנס לאתר שלכם – תשלמו על הקליק.
(לא ניכנס לכמה עולה קליק, כי זה מורכב יותר ותלוי במספר פרמטרים)
לעומת זאת, פייסבוק מחייבת לפי חשיפה.
למשל – עולה לכם X שקלים להציג את המודעה שלכם 1000 פעמים ביום.
כמו בגוגל, גם כאן העלות ל-1000 חשיפות היא משתנה בין עסק לעסק ותלויה במספר פרמטרים.
עלות הקמת דף נחיתה \ אתר
דבר נוסף שצריך לקחת בחשבון – כדי לפרסם בגוגל יש צורך באתר או דף נחיתה
ולכן יש עלות חד פעמית של בניית דף נחיתה לפני שמתחילים לפרסם.
דמיינו לכם פניות לעסק על אוטומט
דמיינו לכם לידים שמגיעים במהלך היום – בלי לעשות כלום!
אתם לא צריכים להעלות סטורי, אתם לא צריכים לבזבז זמן יקר על פוסטים מיותרים.
אתם פשוט תקבלו לידים (פניות מלקוחות) מבלי לעשות כלום.
נשמע חלום? זהו.. שלא!