אלמה דיגיטל

פרסום בגוגל

פרסום בגוגל לבעלי עסקים

גוגל היא הפלטפורמה האהובה עלי לפרסום.

לקוחות רבים שאני משווק בגוגל זוכים לקבל המון לידים על בסיס יומי

דמיינו את תיבת המייל שלכם:

רוצים לשמוע על בניית אתר או שיווק העסק שלכם?

אני אשמח להתקשר אליכם לשיחת ייעוץ והכוונה

דוגמאות מקמפיינים אמיתיים שאני מנהל ללקוחות וכמות הפניות שהם מקבלים בממוצע של 30 ימים:

לפניכם מספר קמפיינים לדוגמא של לקוחות, כאשר מסתכלים על התוצאות בחודש האחרון, ניתן לראות את העלות הכוללת בגוגל, מספר הפניות, והעלות לכל פניה ממוצעת:

255 פניות בעלות ממוצעת של 8.56 שח לכל פניה!

135 פניות בחודש – בעלות ממוצעת של 13.29 שח לפניה!

91 פניות בחודש – בעלות ממוצעת של 18.1 ש״ח לפניה!

קמפיין גוגל בתחום הטיפולי \ רפואי
108 פניות בחודש בעלות ממוצעת של 15 שקלים לליד.

קמפיין גוגל בתחום הדרכת הורים.
345 לידים בחודש (!) בעלות ממוצעת של 17 שקלים לליד.

קמפיין גוגל למכירת מוצרי יוקרה.
67 לידים בחודש בעלות ממוצעת של 27 שקלים לפניה.

שאלות נפוצות ומידע נוסף

פרסום בגוגל מתאים למגוון רחב של בעלי עסקים.
בעצם, כל שירות כזה או אחר שהלקוח מבצע חיפוש – מתאים לפרסום בגוגל.
לדוגמא: מדריכת הורים, טכנאי, אולם אירועים, רופא שיניים, מאלף כלבים, שירותי ניקיון, מנעולן, צלם ועוד המון המון בעלי עסקים.

כאשר יש לנו מוצר שלא מחפשים אותו בגוגל – נפנה לפלטפורמות אחרות כמו פייסבוק, אינסטגרם וטיקטוק.
לדוגמא: קייטנת גלישה לילדים.
סביר להניח שנרצה להשיג לקוחות חדשים, ואנו יודעים שהם כנראה לא יחפשו את המוצר בגוגל ונצטרך ׳לדחוף׳ אותו בדרכים אחרות.

אגב, יש המון עסקים שניתן לשווק אותם גם בגוגל וגם בפייסבוק ובאינסטגרם.
הרבה פעמים גם נרצה לשלב בין הפלטפורמות לתוצאות טובות יותר.

גוגל מחייבת אותנו לפי קליק.
כאשר לקוח מבצע חיפוש ונתקל במודעה שלנו, כל עוד הוא לא לחץ עליה והגיע לאתר שלנו – לא שילמנו כלום.

ברגע שהמשתמש ביצע לחיצה על המודעה ונכנס לאתר, אנחנו משלמים לגוגל על הקליק הזה.

כמה עולה הקליק?
תלוי בהמון פרמטרים – התחרותיות, שיטת התמחור שבחרנו ועוד.
(אבל זה כבר עבודה שלי הא?)

שאלה שחוזרת על עצמה המון פעמים, והאמת – אף אחד לא יכול לדעת מראש.

העבודה שלי כוללת אופטימיזציה ושיפור תמידי ולכן עם הזמן נקבל יותר לידים בפחות כסף.

רוצים להתייעץ איתי?

היי, אשמח לשוחח אתכם, לשמוע על העסק שלכם ועל הצרכים שלכם, לייעץ ולתת פרטים ונוספים והצעת מחיר.